بهترین نرم افزار های روز

چندی پیش درمیان مرورگر ها حرفی از گوگل کروم به میان نبود اما به دلیل پیشینه خوب گوگل در سال های اخیر گوگل در ارائه نرم افزار و خدمات اینترنت ادعا داشت مرورگری را ارائه نماید که حرفی برای دیگر مرورگر ها باقی نگذارد و از همین جهت Web Browser فوق العاده پر سرعت و قدرتمند خود را با نام Google Chrome وارد بازار ساخت که به زودی در میان کاربران رواج و رشد یافت که نشان از محبوبیت روز افزون این مرورگر دارد. مرورگر گوگل کروم که وب سایت دانلود نرم افزار رایگان در این پست آن را برای شما کاربران عزیز سایت در نظر گرفته است، یک مرورگر بسیار محبوب و کاربردی می باشد که باعث راحت تر شدن کار شما می شود و می تواند سرعت عمل قابل توجهی در اینترنت برای شما فراهم کند و باعث تسهیل در جستجو، History و نوار آدرس برای شما می شود. با استفاده از این نرم افزار مرورگر گوگل کروم دیگر پنجره های باز شده در مرورگر به هم وابسته نبوده و اگر برای صفحه ای مشکل بوجود بیاید بر روی دیگر صفحات تاثیری نخواهد گذاشت. علاوه بر این، نرم افزار Google Chrome به شما اجازه می دهد که بوک مارک های خود را ایجاد کنید و همچنین از وضعیت امنیت وب سایت ها مطلع شوید که می تواند نکته مثبتی برای این نرم افزار مرورگر محسوب شود.

برای اینکه بتوانید عمل جستجو را انجام دهید عبارت خود را در نوار آدرس وارد کنید سپس مرورگر به طور خودکار به شما عبارات مرتبط با عبارت شما را نمایش می دهد و سایت های معروف و رایج را به شما نشان خواهد داد. البته این مورد فقط برای موتور جستجوی گوگل طراحی شده است که قابلیت تشخیص و ارائه پیشنهاد خود به صورت خودکار را دارا می باشد. اگر شما آدرس سایتی را که می خواهید وارد آن شوید را می دانید آن را مستقیما در نوار آدرس وارد کنید. سپس دکمه Enter را بزنید و یا بر روی آیکن فلش کلیک کنید تا صفحه وب مورد نظر خود برای شما باز شود. به محض این که شما آدرس را در Web Browser وارد می کنید، مرورگر گوگل کروم به طور اتوماتیک به صفحاتی که قبلا باز شده اند سر می زند و تعداد موارد یافت شده از عبارت مورد جستجوی شما را در یک منوی کشویی یا همان Drop-Down نمایش خواهد داد. مرورگر گوگل کروم از کش (حافظه موقت) فوق العاده هوشمندی برخوردار است که فایل های تکراری هر سایت را به طور هوشمند شناسایی کرده و بر روی رایانه شما ذخیره می کند و در دفعات بعدی بازدید شما از آن سایت، به سرعت به آن سایت وارد خواهد شد. لازم به ذکر است این عمل در بهینه سازی مصرف پهنای باند اینترنت شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار گوگل کروم ایجاد بوک مارک می باشد. شاید برای شما پیش آمده باشد که به وب سایت جالبی رفته باشید و بخواهید دوباره در آینده به آن سر بزنید که می توانید به راحتی با کلیک بر روی آیکن آن بر روی نوار ابزار، آن را بوک مارک کنید تا دفعات بعد مجبور به تایپ مجدد آدرس سایت و تنظمیات مجدد آن نشوید. با دانلود مرورگر گوگل کروم مشاهده خواهید کرد نرم افزار Google Chrome درباره امنیت شما در اینترنت نیز تمهیداتی در نظر گرفته است. اگر نرم افزار مرورگر تشخیص دهد که وب سایتی که شما می خواهید وارد آن شوید انتقال امن اطلاعات را از طریق پروتکل SSL برای شما فراهم کرده است موارد زیر برای شما نمایان خواهد شد. ابتدا اینکه رنگ پس زمینه نوار آدرس به رنگ طلایی تبدیل می شود و همچنین عنصر "https" در نوار آدرس برای وب سایت هایی که از طریق پروتکل SSL محافظت شده اند و همچنین از اطلاعات شما محافظت می کنند، به رنگ سبز نمایش داده خواهد شد. همچنین در انتهای نوار آدرس، یک آیکنی داخل یک قلعه به نمایش در می آید. در نهایت ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که نرم افزار مرورگر گوگل کروم یک نرم افزار چند زبانه می باشد و در ویندوزهای Win XP/2000/Vista/Win 7 قابل اجرا خواهد بود. امیدواریم با دانلود گوگل کروم بتوانید در محیطی امن و بسیار جذاب در اینترنت به گشت و گذار بپردازید.

Portable Google Chrome 7.0.517.44 Final Multilingual - نرم افزار
مرورگر گوگل کروم

ادامه مطلب...


ارسال توسط حسین موسوی

به طور حتم یکی از زمینه های نرم افزاری که شرکت های زیادی در آن با هم در رقابت هستند، تولید نرم افزارهای پخش صوت و تصویر می باشد که یکی از نیازهای مهم کاربران هم می باشد و همیشه باید کامل ترین امکانات و کدک های پخش را در نظر بگیرند تا کاربران بین این رقابت های تنگاتنگ بهترین را برگزینند و از آن بهره ببرند.

یکی از نرم افزارهایی که به تازگی از محبوبیت خاصی میان کاربران برخودار شده است، محصولی قوی، سبک و نسبتا کم حجم از شرکتی کره ای است به نام KMPlayer که واقعا در زمینه پخش صوت و تصویر بی نظیر است و رقیبانی همچون Winamp و JetAudio را پشت سر گذاشته است. این برنامه حرفه ای اکثر فرمت های متنوع صوتی تصویری همچون VCD، DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, و QuickTimeرا پشتیبانی می نماید و با استفاده از کدک های داخلی موجود در داخل نرم افزار بدون هیچ مشکلی توانایی پخش تمامی فایل ها را داراست. همچنین نرم افزار KMPlayer به شما امکان کپچر صدا و تصویر را از روی فایل های مالتی مدیا می دهد.

از ویژگی هایی دیگر نرم افزار که هر کاربری را به سمت خود می کشد، می توان به ساده و جذاب بودن محیط کاربری برنامه، تنوع در پوسته ها، اعمال افکت های متنوع بر روی فایل ها، اعمال تنظیمات گوناگون و کارا، سازگاری با پلاگین های Winamp، پشتیبانی عالی از دوربین های دیجیتالی و صدها مورد دیگر اشاره نمود.

KMPlayer 3.0.0.1439 - نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری

برای دانلود به ادامه مطلب بروید توجه داشته باشید برای دانلود باید 2صفحه را بگذرانید ...شکیبا باشید

...............                                  نننننننننننننظر یییییییییادتون نرهههههههههههههه.............



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین موسوی

 

رویای تعطیلات ماهیگیری در شمال آخرین نسخه از بازی محبوب شبیه ساز ماهیگیری است که در دریاچه های شمال اروپا اتفاق می افتد. سایت نرم افزار دانلود رایگان این بازی کامپیوتر که یک شبیه ساز فوق العاده و تجربه ای واقعی بازی جدید است به دوست داران ماهیگیری تقدیم میکند.
از گرفتن ماهی قزل آلا در جریان های آب سرد نروژ گرفته تا گرفتن ماهی خاردار بزرگ در دریاچه های شفاف فنلاند و رودخانه های استونی همه به طور کاملا واقعی در این بازی شبیه سازی شده تا شما در مناظری با شکوه قلاب ماهیگیری خود را پرت کنید و در دنیایی واقعی ماهی بگیرید. اینطوری یاد میگیرید که چگونه و از کجا ماهی بزرگ شکار کنید.

Fishing Simulator 2011 Portable PC Game - بازی شبیه سازی ماهیگیری

برای دانلود به ادامه مطلب بروید توجه داشته باشید برای دانلود باید 2صفحه را بگذرانید ...شکیبا باشید

...............                                  نننننننننننننظر یییییییییادتون نرهههههههههههههه.............



ادامه مطلب...
تاریخ: 23 / 4 / 1390برچسب:بازی شبیه سازی ماهیگیری,
ارسال توسط حسین موسوی

می گویند سال ۲۰۱۲ ، آبستن یک اتفاق خارق العاده در کره زمین است ؛ البته هنوز هیچ کس از ماهیت واقعی آن خبری ندارد اما هر چه هست ، خبرهای موجود درباره این سال ، اصلا خوشایند نیست. این را ، هم پیشگویان و منجمان قوم مایا می گویند و هم دانشمندان ناسا.

در هشدار ناسا و آکادمی ملی علوم آمده است که میلیونها نفر در سال ۲۰۱۲ بدون برق و در نتیجه بدون غذا و دارو خواهند ماند و تمام یخچالها، تلفنهای همراه و ماهواره ها خاموش می شوند.

ناسا در هشداری اعلام کرد که یک توفان خورشیدی که در سال ۲۰۱۲ به زمین می رسد موجب خواهد شد که برق تمام دنیا خاموش شود.
سال 2012

به ادامه مطلب بروید

             ...............نننننننننننننظر یییییییییادتون نرهههههههههههههه.............

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 23 / 4 / 1390برچسب:,
ارسال توسط حسین موسوی

طالع بینی انسانها و شناخت خصوصیات آنها از روی حرف اول اسم آنان!!!!

توجه : در این روش به دلیل وجود نداشتن حروف "گ.پ.چ.ژ"باید به جای این حروف معادل فارسی آنما را قرار دهید .مثال : (ژچ گ)=ج (پ)=ب.

http://www.up.sargarmia.com/images/frb3yld5nvbz2eegd9p7.jpg

             ...............نننننننننننننظر یییییییییادتون نرهههههههههههههه.............



ادامه مطلب...
تاریخ: 23 / 4 / 1390برچسب:طالع بینی,
ارسال توسط حسین موسوی
رسانه - دانلود مستند و فیلم

موسسه نشنال جئوگرافیک دارای یک شبکه تلویزیونی است که در سراسر جهان برنامه های متنوع از جمله مستند های جالب و دیدنی پخش می کند. در یکی از این برنامه ها به اعماق اقیانوس آرام سفر کرده , جایی که آنجا را با نام بهشت اقیانوس آرام می شناسند. کاوشگر این موسسه به نام انریک سالا Enric Sala یکی از معروفترین بوم شناسان جهان به اعماق منطقه جنوبی اقیانوس آرام جایی که محل سلطنت کوسه هاست و تابه حال کمتر انسانی جرات سفر به آنجا را داشته سر می زند. در این سفر خطرناک اسرار تازه ای از این منطقه کشف می شود که دل هر بیننده ای را به لرزه می اندازد. پیشنهاد می کنیم فیلم مستند بهشت اقیانوس آرام را از بخش دانلود مستند سایت دانلود رایگان به حجم 350 مگابایت با کیفیت عالی HD با زمان 47 دقیقه در فرمت Avi با لینک مستقیم دانلود نمایید.

National Geographic Pacific Ocean Paradise HDTV Movie - دانلود
            فیلم مستند بهشت اقیانوس آرام

ادامه مطلب...



ارسال توسط حسین موسوی

برای همه ما بارها پیش آمده است که فایلی تصویری یا صوتی را به زحمت از اینترنت دانلود می نماییم و یا یکی از دوستان یا همکاران فایلی را برای ما می فرستد ولی زمانی که قصد داریم آن را باز کنیم، با پیغامی روبرو می شویم مبنی بر اینکه پسوند فایل ناشناخته است و ویندوز قادر به اجرای آن نمی باشد. اما سایت دانلود رایگان امروز تصمیم دارد این مشکل را با معرفی یک نرم افزار کاربردی و منحصر به فرد برای همیشه رفع نماید و شما عزیزان بدون هیچ مشکلی تمامی فرمت های صوتی و تصویری را اجرا نمایید.

K-Lite Codec Pack 6.66 Full نام نرم افزار مالتی مدیا ی بسیار کاربردی است که فقط کافی است آن را برای یکبار نصب نمایید و به آسانی با هر برنامه ای که قصد دارید نظیر مدیاپلیر، جت آیدیو، وینمپ و ... فایل های خود را اجرا نمایید و از تماشا یا گوش دادن آنها لذت ببرید. در واقع K-Lite یک پکیج از کدک های لازم برای پخش می باشد که به راحتی با ویندوز یکپارچه میشود و شما قادر به اجرای هر نوع فایلی همانند WMA, AAC, AC۳, M۴A, MP۲, OGG, DivX, AVI, TS, MKV, WMV, RM, MOV, MP۴ و یا حتی پخش DVD و SVCD ها بدون نیاز به برنامه های اضافی و پلاگین ها خواهید بود.

همچنین در کنار نصب این ابزار عالی برای پخش فایل های صوتی و تصویر برنامه Windows Media Player Classic نیز نصب خواهد شد و می توانید از این برنامه سبک هم که قابلیت اجرای تمامی فرمت های مولتی مدیا را داراست، استفاده نمایید. پک های کدک فراوانی را می توان در اینترنت یافت اما K-Lite Codec Pack تنها پکیجی است که بسیار کامل می باشد و قابلیت پخش کلیپ های صوتی و تصویری را فراهم می نماید و با اکثر برنامه های پخش نیز سازگار است. امیدواریم از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

K-Lite Codec Pack 6.66 Full - ابزار برای پخش فایل های صوتی و
تصویری

برای دانلود به ادامه مطلب بروید توجه داشته باشید برای دانلود باید 2صفحه را بگذرانید ...شکیبا باشید

             ...............نننننننننننننظر یییییییییادتون نرهههههههههههههه.............



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین موسوی

نرم افزار آنتی ویروس AVG یکی از ساده ترین و در عین حال قوی ترین آنتی ویروس ها و سیستم های امنیتی موجود در حال حاضر است. هرچند شاید در رتبه بندی جهانی جایی در صدر جدول نداشته باشد اما با امکانات خوب خود سهم قابل توجهی از کاربران به این آنتی ویروس اعتماد کرده اند. این نسخه که شما از سایت دانلود رایگان دریافت خواهید کرد نسخه رایگان ضد ویروس AVG است که در زیر امکانات آن را برای شما تشریح می کنیم. امیدواریم از دانلود آنتی ویروس AVG رایگان لذت ببرید.

AVG Free Edition 10.0.1188 32-bit - دانلود آنتی ویروس AVG رایگان

برای دانلود به ادامه مطلب بروید توجه داشته باشید برای دانلود باید 2صفحه را بگذرانید ...شکیبا باشید

             ...............نننننننننننننظر یییییییییادتون نرهههههههههههههه.............



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین موسوی

برنامه Funduc Search and Replace نرم افزار مورد علاقه برنامه نویسان، وبمستران و کاربران حرفه ای رایانه میباشد. از این برنامه کاربردی جهت یافتن و یا جایگزین کردن کلمات، کد و یا واژه ای خاص در بین فایل ها و اسناد متنی موجود در پوشه ها در هارد و دیسک سخت و ... استفاده میشود. از ویژگی های بارز این نرم افزار دانلود که اخیرا برنده جایزه بین المللی Award نیز شده است میتوان به جستجوی لغات حتی در فایل های فشرده شده نیز نام برد.
شما با این نرم افزار جستجو گر میتوانید جستجوی خود را بر اساس فیلتر هایی همچون تاریخ و یا حجم فایل انجام دهید و دقت پردازش تا آنجاست که حروف کوچک و بزرگ را از هم تشخیص داده و سبب دقیق تر شدن جستجو میشود. همچنین میتوان فایل هایی با فرمت HTML/HTM را مورد پردازش و سرچ قرار داده که این ویژگی برای وبمستر ها حائز اهمیت است.

Funduc Search and Replace 6.5 Retail - نرم افزار جستجو و جایگذاری

برای دانلود به ادامه مطلب بروید توجه داشته باشید برای دانلود باید 2صفحه را بگذرانید ...شکیبا باشید

             ...............نننننننننننننظر یییییییییادتون نرهههههههههههههه.............



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین موسوی

نرم افزار مدیریت دانلود از اینترنت یک شتاب دهنده دانلود توانمند می باشد که با تقسیم هوشمندانه فایل پویا به چند قسمت و تکنولوژی دانلود چند تکه مطمئن فایل ها برای تسریع در عمل دانلود استفاده می شود. بر خلاف دیگر نرم افزار های شتاب دهنده و مدیریت دانلود که فایل ها را قبل از انجام دانلود به بخش های مختلف تقسیم می کنند، نرم افزار قدرتمند Internet Download Manager بخش های دانلود شده فایل ها را به صورت پویا در طول عمل دانلود پردازش می کند. IDM از اتصالات اینترنت در دسترس دوباره استفاده می کند تا نیازی به اتصالات اضافی نباشد و با قابلیت لاگین کردن در سایت ها امکان سرعت بیشتر و بهتر دانلود را فراهم می کند.

Internet Download Manager 6.04 Build 1 Final قابلیت پشتیبانی از سرور های نماینده(پروکسی)، پروتکل های ftp و http، فایروال ها، ریدایرکت، کوکی ها، اختیار ها، پردازش محتوای فایل های صوتی MP3 و تصویری MPEG را داراست. IDM به طور کامل قابلیت پشتیبانی نرم افزار های مرورگر اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، ام اس ان اکسپلورر، AOL، اپرا، موزیلا فایر فاکس، مرورگر آوانت، MyIE2 و دیگر مرورگر های معروف جهان برای به کار گیری اتوماتیک دانلود را دارد. راحتی کار با کشیدن و رها کردن فایل یا استفاده از خط فرمان آی دی ام نیز برای دانلود امکان پذیر است. IDM امکان اتصال به اینترنت در زمان تعیین شده و دانلود فایل مورد نظر شما و دست کشیدن از کار و حتی خاموش کردن کامپیوتر در زمان اتمام دانلود را می دهد.

دیگر خصیصه های نرم افزار چند زبانه بودن، پیش نمایش فایل های فشرده، بخش بندی فایل های دانلود شده، زمانبندی، تولید صدا در زمان روی دادن رخداد ها، پشتیبانی از HTTPS، پردازش و تولید صف دانلود، فایل help به صورت html و آموزشی، جلوگیری از افزایش ویروس دانلود شده بعد از اتمام، دانلود تصاعدی با سهمیه بندی ( مناسب برای ارتباط های اینترنت که از انواع سیاست های دسترسی منصفانه یا FAP مانند Direcway, Direct PC, Hughes و ...) استفاده می کنند، شتاب دهنده دانلود داخلی و بسیاری از کارایی های مفید دیگر می باشد.

سایت نرم افزاری دانلود رایگان به شما کاربران گرامی برای دانلود فایل های این سایت این نرم افزار پر کاربرد، مفید و کم حجم را پیشنهاد می کند. به راحتی فایل های مورد نیاز خود از سایت ما در نرم افزار IDM اضافه کنید و در هر زمان که می خواهید دانلود کرده، قطع ارتباط کنید و در زمان های دیگر به دانلود از ادامه فایل بپردازید تا بتوانید فایل ها را کامل و بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

Internet Download Manager 6.04 Build 1 Final - نرم افزار مدیریت
دانلود فایل

برای دانلود به ادامه مطلب بروید توجه داشته باشید برای دانلود باید 2صفحه را بگذرانید ...شکیبا باشید

             ...............نننننننننننننظر یییییییییادتون نرهههههههههههههه.............



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین موسوی
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 356
بازدید کل : 20674
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


بهترین نرم افزار های روز