بهترین نرم افزار های روز

 

چینی ها، اخیرا در حین عبور از کنار رودخانه جانا کمی شوکه شدند. چون بجای آب شفاف همیشگی، چیزی که از رودخانه سرازیر می شد به رودی از خون تشبیه شده بود. بعدا معلوم شد دلیل این مسئله ...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین موسوی

برای ورود به بازی ها ، لطفا بر روی بازی مورد نظر کلیک کنید

 بازی تنیس
روی میز ، بازی پینگ پنگ سادهبازی شكار پرنده ،
شكارچی پرنده شیطونبازی زیبای
مهارتهای قواصی و حوادث جالب

 بازی زیبای
هلی كوپتر قهرمانبازی ماشین ،
موتور ، پرش از روی مانعبازی اتومبیل و
پیدا كردن جای پارك در پاركینگ

بازی
اتومبیلرانی رالی استراتژیك بازی كودك زرنگ
باهوشبازی بزن بزن و
دعوای محلی روی میز تحریر

بازی
مسابقات پنالتی فوتبالپرندگان خشمگینبازی مسابقات تیر
و كمان

بازی مكعب و
دیواره های مزاحمبازی پرتاب
پنگوئن با ضربهبازی خرگوش
فضایی

بازی
غورباقه مگس خواربازی دانه خورمحافظ جنگجو

بازی تنیس
روی میز ، پینگ پنگ فانتزینقطه بازیجدا كننده رنگ ها
- قرمز و آبی

بازی
بیلیاردبازی حباببازی جورچین
تصویری

بازی هلی
كوپتر و موانعبازی پارك دوبل
اتومبیلبازی هلی كوپتر
موشك زن

بازی
اتومبیلرانی رالیبازی تونل های تو
در توبازی خانه سازی

بازی سفینه
فضاییبازی موشك فضایی
جنگندهبازی اتومبیلرانی
رالی استراتژیك




تاریخ: 9 / 11 / 1390برچسب:,
ارسال توسط حسین موسوی

 

تاریخچه احتمال

پیدایش رسمی احتمال از قرن هفدهم به عنوان روشی برای محاسبه شانس در بازی های شانسی بوده است. اگرچه ایده های احتمال شانس و تصادفی بودن از تاریخ باستان در رابطه با افسونگری و بخت آزمایی و بازی های شانسی و حتی در تقسیم کار بین راهبان در مراسم مذهبی وجود داشته است و به علاوه شواهدی از به کارگیری این ایده ها در مسایل حقوق، بیمه، پزشکی و نجوم نیز یافت می شود. اما بسیار عجیب است که حتی یونانیان اثری از خود در رابطه با استفاده از تقارنی که در هندسه به کار می برده اند در زمینه احتمال یا اصولی که حاکم بر مسایل شانس باشد بجا نگذاشته اند.

 ارسطو پیشامدها را به سه دسته تقسیم می نمود:



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین موسوی

آرا آراستن و زیبا کردن
آرمیلا نام دختران در ایران باستان
آرمیتان شخصیتی در شاهنامه و دختر جمشید
آروشا درخشان - نورانی - باهوش
آرتا نام شهر در زمان زند که به روی دختران میگذاشتند
ارنواز شخصیتی در شاهنامه و دختر جمشید
آرتمیس گوینده راستی- نام دریاسالار زن
آرتنوس صادق - راستگو - نام دختر داریوش
آسا نام دختر شاپور دوم ساسانی- بزرگ و علیحضرت
آتاناز نامی ایرانی



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین موسوی
 

احتمالا شما هم از آن دسته از كاربران اینترنت هستید كه ازDial up یا همان سیستم شماره‌گیری استفاده می‌كنید‌، یك مودم معمولی برروی سیستم خود دارید‌، زمان زیادی از وقت شما هر روز باید صرف شماره‌گیری واتصال به اینترنت و قطع وصل‌های متوالی‌شود‌، در زمان استفاده از اینترنت خط تلفن شما مشغول است و هزینه تلفن را هم باید پرداخت كنید‌، مولتی‌مدیا در اینترنت را هم بی‌خیال شده‌اید و در‌آخر این‌كه ازسرعت كند حلزونی اینترنت هم كلافه هستید. اما آیا اینترنت پرسرعت را تاكنون تجربه كرده اید؟
 اینترنت،‌ Dial up و...
برای اتصال به اینترنت با استفاده از خطوط‌تلفن استاندارد (زوج سیم مسی ) در كنار سیستم معروف و آشنای Dial up، روش‌های دیگری هم وجود دارد، مانند استفاده ازمودمهای كابلی‌، شبكه محلی و یا فناوری (DSL(Digital Subscriber Line و بی‌سیم (Wireless). فناوری‌ ADSL یكی از مناسب‌ترین و باصرفه‌ترین راهكارهای دسترسی به اینترنت پر‌سرعت و مقابله با مشكلات سیستم‌های اتصال معمولی ‌‌Dial up است‌!

 

● فناوری ADSL
Asymmetric-DSL یا‌ADSL،‌ ‌یكی از فناوری های رده‌ xDSL است.DSL یاخطوط اشتراك دیجیتالی‌با استفاده از كابلهای تلفن معمولی،‌امكان بهره‌گیری از سرعت بالا را برای اتصال به اینترنت فراهم می‌كند‌DSL .امكانات و روش‌های گوناگونی برای مصارف خانگی فراهم می‌كند كه مناسب‌ترین آنها روش خطوط دیجیتال نامتقارن یا‌‌ADSLاست. در این روش با بهره‌گیری از نوعی خاص مدولاسیون، پهنای باند قابل‌استفاده برروی كابل تلفن به باندهای فركانسی متفاوتی تقسیم و هر سیگنال فركانسی (صوت ، ارسال و دریافت داده‌های دیجیتالی) در یك باند صورت می‌پذیرد.
بدین‌صورت در هنگام اتصال به اینترنت دیگر خط تلفن برای مكالمات صوتی اشغال نخواهد بود و امكان تبادل صوت و تصویرنیز وجود خواهد داشت .
در‌‌ADSL سرعت ارسال اطلاعات با سرعت دریافت اطلاعات مساوی نخواهد بود، در بالاترین سطح تئوری، امكان دریافت اطلاعات (DownStream) با سرعتی در‌حدود ‌‌۸mbps و ارسال داده‌ (UpStream) با سرعتی معادل ‌۶۴۰‌mbps فراهم می‌شود. دقیقا بدین‌خاطر از‌‌ADSL بانام نامتقارن یاد می‌شود. بصورت عملی یك كاربرخطوط ‌ADSL می‌تواند با سرعتی در‌حدود ‌‌۲mbps دریافت و‌‌۲۵۶mbps ارسال اطلاعات برروی اینترنت داشته باشد. در استفاده از اینترنت با فناوری‌ ADSL از‌Dial up وشماره‌گیری و انتظار برای اتصال یا قطع ارتباط خبری نخواهد بود‌و شما بصورت دائمی با مركز‌‌ISP و در نهایت شبكه اینترنت متصل خواهید بود. با روشن كردن كامپیوتر خود اتصال شما به اینترنت برقرار می‌شود



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین موسوی

الف

آباندخت : نام زن داریوش سوم

آبگینه : شیشه، بلور

آپامه : خوشرنگ و آب . دختر اردشیر دوم هخامنشی

آتری : آذر

آتشگون : سرخ فام، سرخ رنگ

آتوسا : نام دختر کورش ، زن داریوش

آدخت : خجسته و نیکو



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین موسوی

الف

آبادان : خرم و باصفا

آبتین : نام پدر فریدون پادشاه پیشدادی

آبدوس : نام یکی از درباریان اردوان سوم اشکانی

آبستا : اوستا

آتروپات : نام والی آتروپاتن(آذرآبادگان)

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین موسوی
 

انجام یک Boot Defragment
راه ساده‌ای برای افزایش سرعت XP در بدو راه‌اندازی سیستم وجود دارد؛ ترتیب دادن یک Boot Defragment که تمام فایل‌های Boot را درکنار یکدیگر قرار می‌دهد. با انجام این‌کار، رایانه سریع‌تر Boot می‌شود.


در اغلب رایانه‌ها، این گزینه به طور پیش‌فرض فعال است. اما ممکن است رایانه شما از آن دسته نباشد یا سهوا تغییر کرده باشد. برای اطمینان از این‌که Boot Defragment در رایانه‌تان فعال است یا خیر، در کادر محاوره‌ای Run تایپ کنید Regedit و آدرس زیر را دنبال کنید:


HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Microsoft Dfrg BootOptimizeFunction


و برای فعال کردن این گزینه، مقدار آن را Y قرار دهید. از رجیسترى خارج شده و رایانه را مجددا راه‌اندازی کنید.


نکته:
تعداد زیادی از سایت‌ها، راه‌های متعددی را برای افزایش سرعت Boot‌ رایانه ارائه می‌دهند که در عمل ممکن است به افزایش زمان Boot و هم‌چنین زمان اجرای برنامه‌ها منتهی شود. یکی از این موارد، پیشنهاد می‌دهد که هفته‌ای یک‌بار پوشه C:WindowsPerfetch را خالی کنید تا سرعت Boot زیاد شود. اما این راه نه عقلانی‌ست و نه به صرفه!


این دایرکتوری فایل‌هایی را که طی Startup اجرا می‌شوند و برنامه‌هایی را که اجرا می‌کنید ارزیابی کرده و فهرستی از آن‌ها بر روی رایانه ایجاد و نگه‌داری می‌کند. ویندوز XP، با استفاده از این فهرست، برنامه‌ی مورد نیاز را پیدا و اجرا می‌کند. در واقع، کاربر با حذف این دایرکتوری، باعث افزایش زمان اجرای برنامه‌ی مورد نیاز و کاهش سرعت رایانه می‌شود!


- آیکن‌های بدون نام در Desktop
اگر از اسامی و عناوین آیکن‌های Desktop رایانه‌تان خسته شده‌اید، از منوی استارت به ترتیب All Programs > Accessories > System Toos > Character Map را انتخاب کنید. با ترکیب کلید ALT و ارقام (یونی‌کد)، اشکال متفاوتی به وجود می‌آید. به‌طورمثال، ترکیب ALT+0161 حرف «¡» را تولید می‌کند. اما در Character Map یک خانه‌ی خالی هم هست. بر روى آن کلیک کنید و Select و سپس Copy را بزنید.

حال، در Desktop بر روی یکی از آیکن‌ها راست‌کلیک کرده و Rename‌ را انتخاب کنید. با ترکیب Ctrl+V محتویات Character انتخاب شده را کپی کنید و Enter. اما ممکن است برای آیکن‌های بعدی دچار مشکل شوید. علت این است: آیکن‌ها دارای نام مشابه می‌شوند. بهتر است برای دومین آیکن، دوبار و برای سومین آیکن، سه‌بار از ترکیب Ctrl+V استفاده کنید .




ارسال توسط حسین موسوی
 

كليدهاي
ميانبر در سيستم هاي اپل



تسلط بر کيبورد نه‌‌تنها سرعت مرور را بالا مي‌برد، بلکه به استقامت مچ دست نيز کمک مي‌کند. در ادامه چند ترفند کوچک را با استفاده از صفحه کليد در سيستم‌عامل مک OS X بررسي مي‌کنيم.
کليدهاي ترکيبي Fn و مکان نما معادل با کليدهاي Home ،Page Up ،End و Page Down است. کليد سمت چپ و راست براي Home و End و بالا و پايين براي Page Up و Page Down.
کليد ترکيبي Fn+Delete يک کاراکتر را از سمت راست مکان نما حذف مي‌کند و همانند کليد Delete در ويندوز عمل مي‌کند.
کليد ترکيبي Ctrl+F2 تمرکز را به نوار منو مي‌برد. مي‌توان از کليدهاي مکان نما براي انتخاب اقلام موجود در منو و ورود به دکمه اپل استفاده کرد.

به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: 1 / 10 / 1390برچسب:,
ارسال توسط حسین موسوی

 

با نرم افزار Numbuzz قادرید به چت با دوستان خود در گوشی موبایل بپردازید ،نرم افزاری فوق العاده که امکان چت در مسنجر های مختلف و شبکه های اجتماعی سرویس های معروف را فراهم می سازد. 
- چت با دوستان ارسال پیام متنی و صوتی 
- ارسال عکس ، فیلم و فایل 
- تماس های صوتی بین المللی 
- قابلیت سازگاری با انواع اینترنت (Wi-Fi, 3G, 2G, GPRS) 
- قابلیت استفاده از گزینه Buzz در مسنجر 

امکانات جدید: 
- حالت نامرئی ( invisible ) : به این وسیله می توانید برای مخاطبین Nimbuzz هم نامرئی به نظر برسید. 
- امکان محدود کردن چت فقط با دوستان: به این وسیله می توانید تنها به دوستانی که در لیست مخاطبین شما قرار دارند اجازه چت دهید و کسانی که در لیست شما نیستند نمی توانند برا شما ناراحتی ایجاد کنند. 

در بروز رسانی جدید طبق گفته های سازندگان نرم افزار به افزایش امکانات یک راه جدید برای فشرده سازی داده ها فعال شده که این امر باعث می شود در مصرف اینترنت شما صرفه جویی شود و طبعا هزینه کمتری برایتان داشته باشد. 

نحوه فعال کردن گزینه های جدید: 
* برای نمایش به صورت نامرئی برای دوستان خود شما باید ابتدا روی آی دی خود کلیک کنید (بالای لیست مخاطبین) سپس روی وضعیت خود ( که معمولا آنلاین است ) کلیک کنید و نمایش به صورت آفلاین را انتخاب کنید. 
* برای مجاز کردن چت فقط برای مخاطبین خود این مسیر را طی کنید . گزینه ها > تنظیمات > حساب ‏Nimbuzz > Allow chats from: ‎Contacts only

Facebook®, Windows Live Messenger (MSN®), Google Talk, Twitter, Yahoo, ICQ, AIM®, MySpace , Skype , Jabber,


نسخه 3.2.2 اضافه شد(ساین عمومی شده است).

 
نرم افزار به صورت ساین شده می باشد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط حسین موسوی
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 238
بازدید کل : 20914
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


بهترین نرم افزار های روز